HTML

Friss topikok

Nagy Fogyás a Danubius Csiliben: Rákóczi Feri szerint embertelen ez a küzdelem

2007.12.05. 00:09 bellini

Rákóczi Feri, Vágó Piros és Lovász Laci látta vendégül reggel a Nagy Fogyás című fogyókúra-show főszereplőit. A Csili férfi tagjai maguk is bevallották, a fogyókúra igenis meghatározó szereplője életüknek, arra azonban nem vállalkoztak volna, hogy részt vegyenek egy ennyire kemény, az életminőséget teljesen megváltoztató küzdelemben.

Hetek óta látható az egyik kereskedelmi televízión a Nagy Fogyás című műsor: az egyébként több egészségügyi fórumon is komoly kérdéseket felvető show-ban két hazai fitness-sztár, Béres Alexandra és Schobert Norbi irányításával egy piros és egy kék csapat feszül egymásnak; a cél az, hogy minél több kilótól szabaduljanak meg a játékosok.

Lovász Laci tisztában van azzal, mennyire fontos a rendszeres sport, ahhoz, hogy az ember egészségesen éljen.

- Egyszerűen én nem tudom rávenni magam arra, hogy eljárjak edzeni – nevetett a műsorvezető. – Azt be tudom tartani, hogy hat után már ne egyek, erre nagyjából már beállt a szervezetem, a mozgás azonban messze távol áll tőlem. Szoktam fogyókúrázni, de egy jó diéta nálam mindig működik, anélkül is, hogy izzadnék egy cseppet is.

A Nagy Fogyásban jelenleg Norbi csapata, azaz a kékek vezetnek, ám csupán hajszálnyival.


Kedden reggel a Csiliben mindenesetre mindkét csapat majd’ kicsattant az önbizalomtól: először Norbi és csapata, Edina, Peti és Gábor válaszolt Pirosék kérdéseire. Norbi elmondta, hogy nála nincs terror, de igenis fontosnak tartja a tudatosságot és meggyőződése, hogy – kezdetben legalábbis – irányítani kell az embereket – így aztán később már magától megy minden. Ennek szellemében Edina eddig 22, Peti 38-40, Gábor 34-35 kilót adott le eddig. Arra a kérdésre, hogy volt-e olyan pillanat, amikor fel akarták adni, határozott igen volt a válasz.

- Embertelennek tartom az egész műsort, Norbi módszereit pedig különösen szigorúnak találom – vallotta be őszintén Rákóczi Feri. – Szerintem egyszerűen nem lehet így bánni felnőtt emberekkel, nem is értem, hogy tűrik ezt el. Fogyókúrázni természetesen kell, ha valaki nem érzi jól magát a bőrében a túlsúlya miatt, de nem ilyen őrült tempóban. Én három éve éreztem úgy, hogy nincs mire várnom, le kell adnom 15 kilót. Szépen lassan, fokozatosan meg is szabadultam a feleslegtől, s nem kellett attól félnem, hogy bármi is visszajön. Leszoktam a hat óra utáni étkezésről és rendszeresen sportoltam. Nem volt egyszerű, nem mondom, de nem is kellett vért izzadnom az eredményért. Szerintem csak így van értelme az egésznek.


A piros csapat direktora, Alexandra sajnos nem tudott a stúdióba tartani csapatával. Ettől függetlenül a kapcsolat folyamatos közte és a versenyzői, azaz Anita, István és Milán között. Ők elmesélték a múlt heti drámai kiszavazást, aminek aztán az lett az eredménye, hogy Anita még egy hét „kegyelmet kapott”. A csapatban korábban voltak komoly összezördülések Milán és István között, mostanra azonban helyreállt minden. István elmondta, hogy őt a kislánya nevezte be a versenyre; Anita hirtelen döntött, de elárulta, hogy már 6 hónapos kora óta túlsúlyos; Milánnak nem volt konkrét célja, de nagyon örül, hogy belevágott!

Vágó Piros kívülállóként figyelte a reggeli beszélgetést, neki ugyanis nincs élményalapja a fogyókúrázást illetően.

- Soha életemben nem fogyókúráztam. Lehet, hogy ez furcsán hangzik egy nő szájából, de nem éreztem soha szükségét. Inkább rendszeresen sportolok, s odafigyelek, mikor, mit, mivel eszem. Szeretek úgy élni, hogy közben ne kelljen sanyargatni magam.

Szólj hozzá!

Címkék: média tv magyar bulvár pletyka hírességek

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr68252794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása