HTML

Friss topikok

Bosszúból fertőzött meg nőket az AIDS-es budapesti pincér!

2007.10.09. 21:29 bellini

Megdöbbentő: szándékosan fertőzte meg barátnőit egy fiatal budapesti pincér, a gyógyíthatatlan HIV vírussal. A rendőrség nagy titokban befejezte a nyomozást, az ügyészség pedig vádat emelt az AIDS-es szatír ellen súlyos testi sértés miatt.

Befejezte a XI. kerületi rendőrkapitányság, mondhatni nagy titokban, annak a fiatal pincérnek az ügyét, aki az elmúlt években állítólag több hölgyet is szándékosan megfertőzött HIV vírussal. Az ügyészség pedig a példa nélküli esetben súlyos testi sértés miatt emelt vádat. Megkerestük az egyik sértettet és a szándékosan megfertőzött hölgy jogászát is. "Nem kívánok egyelőre bővebben nyilatkozni az ügyben. Azt nem tagadom, hogy valóban van ilyen ügy és hogy hamarosan bírósági tárgyalás is lesz" - mondta a STOPnak Dr.Holló Gábor, ügyvéd.
Megszólalt azonban az egyik áldozat, aki érthető okoknál fogva neve elhallgatását kérte.

"Tudja, ez az egész egy rémtörténet. Még most is hívogat, hogy ne haragudjak. Aztán meg azért akart velem beszélni, hogy én fertőztem meg őt. Ezzel a rendőröknek is előállt. Nekem sokszor mondta, hogy most már csak az övé vagyok örökre. Ezt sokáig nem értettem. Aztán csak idegesített a dolog és elmentem orvoshoz. Hát komoly sokkot okozott, amikor megtudtam, hogy HIV pozitív vagyok. Ő így akart bosszút állni minden nőn, mert régebben őt is megfertőzték. Fura egy szemlélet, hogy ártatlan embereket élő halottá akar tenni. Nekem már számtalanszor könyörgött, hogy vonjam vissza a feljelentést, de nem tehetem. Vajon hány nőt tett még tönkre ez az állat ? Én is már érzem, beteg vagyok, gyengébb vagyok" - nyilatkozta a fiatal nő a STOPnak.

Tovább ITT.

Szólj hozzá!

Címkék: média magyar botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr77191736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása