HTML

Friss topikok

SZABÓ GYŐZŐ MOTORFÜGGŐ: A SZÍNÉSZ FELTALÁLTA A LAKÓMOTORT

2007.09.20. 17:30 bellini

Nem titok, hogy Szabó Győző szenvedélyes motoros. A színész több ízben is elmondta, hogy gyakorlatilag Yamaháján lakik.

„Sosem vennék lakókocsit, van nekem lakómotorom” - kezdte nevetve a színész. 

„Többen javasolták, hogy jegyeztessem be az új szabadalmat, végül is én találtam fel. Az tény, hogy lassan teljes az összkomfort, már csak néhány apróság hiányzik.”

Szabó Győző idén nyáron is több ezer kilométert tett meg kedvencével.

„Egy TDM 900-as Yamahával járok, ami tökéletes társ a forgalomban és az autópályán is.

Nemrégiben Bujtor István Zsaruvér című filmjében forgattam Balatonon. Természetesen motorral mentem a forgatásra, nem kértem szállítást. Nekem az a kikapcsolódás, ha motorozhatok. A stáb pedig rajtam röhögött, mert mindenhova mocival mentem. Kíváncsian várták, hogy a Balatonba is beviszem-e, de azt inkább nem erőltettem. Amikor utólag visszanéztük a forgatási fotókat, láttam, hogy gyakorlatilag minden képen ott virít mellettem a Yamaha”- mesélte nevetve.

„Tényleg mindenhol velem van. Már arra is gondoltam, hogy rászereltetek egy kamerát, amely megörökít minden pillanatot. Milyen vicces lenne húsz-harminc év múlva végignézni egy-egy napomat, látni, visszanézni magamat és a környezetemet.   A színházba nyilván nem vihetném be, de szabadtéri előadás esetén tökéletesen működne.”

A színész több ízben is csatlakozott a biztonságos motorozást népszerűsítő kampányokhoz. Arra a kérdésre, hogy mit nem csinál motorján, villámgyorsan érkezett a válasz.

Sohasem telefonálok a motoron. Nagyon veszélyesnek tartom, ha sürgős hívás van, inkább megállok. A motorral úgyis villámgyorsan odaérek bárhova, bőven behozom a telefonálásra szánt időt.”


A színészt és motorja legközelebb 2007. szeptember 22-én a Hungaroringen megrendezett MoTom, azaz Motoros Továbbképzés Mindenkinek rendezvényen kampányol a biztonságos közlekedésért.   

Fotó: szallodacentrum.hu

Szólj hozzá!

Címkék: celeb magyar színész hír sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr44171627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása