HTML

Friss topikok

Megújult az Index.hu

2007.07.23. 00:38 bellini

Nagy változások az index.hu háza táján. Új külsővel jelentkezik Magyarország második legnagyobb hírportálja. Az Origo.hu design váltása után most ők is újat hoznak. Kicsit bánom a régit, már nagyon hozzászoktam és megszerettem. Tudni kell ugyanis, hogy a kedvenc magyarországi oldalam az index.hu. Remélem ez a közeljövőben sem fog változni. Kicsit furcsa nekem az új váltás, túl sok mindenben váltottak, de így első ránézésre nagyon tetszik, persze hozzá kell szoknom. Kicsit meg is ijedtem mikor bejött a főoldal és minden rendezetlen volt, persze azonnal tudtam, hogy megtörtént a nagy váltás, hiszen már előbb olvastam a webisztánban, hogy mire készül az Index. Reggel majd jobban belevetem magam a böngészésébe, maradjunk annyiba, hogy eddig Tetszik.

Szólj hozzá!

Címkék: esemény web internet kütyü hír business megjelent

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr38123275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása