HTML

Friss topikok

Bryan Adamset csókkal várják a magyar lányok

2007.06.30. 09:06 bellini

Lányok százai tanulják lelkesen Bryan Adams Baby When You"re Gone címû dalát a szombati Kapcsolat koncertre. Az örökifjú rocker minden alkalommal felhív egy lányt a közönségbôl a színpadra, akivel közösen énekli el ezt a számot, a kiválasztottat általában egy csókkal is jutalmazza.

A színésznek készülô Újszigeti Anna a tavalyi Bryan Adams koncerten élôben énekelhetette el a Baby When You"re Gone címû dalt a zenész-énekessel. Anna a szombati bulit nem hagyná ki semmi pénzért sem.
– Már szervezem a ismerôseimet, hogy ôk is jöjjenek ki a Felvonulási térre – kezdte Újszigeti Anna. – Hildebrand Éva barátnôm már meg is ígérte, hogy velem tart. Nem a legelsô sorban állunk majd, ez a tavaly is bejött, hiszen mégis engem választott ki a duettre. Mit ne mondjak, jóvágású fickó Bryan, de én a dalait szeretem leginkább. Szinte kivülrôl fújom az összeset, ha van egy kis szabadidôm, akkor ôt hallgatom legszívesebben, figyelek a szövegeire is, amelyek nagyon közel állnak hozzám – ecsetelte a színészpalánta.
[kep]
Anna barátnôje márcsak a buli kedvéért is ellátogat a koncertre.
– Nem kellett sokáig gyôzködnie, szinte minden bulira magával rángat. Nem vagyok akkora Bryan Adams-rajongó, mint ô, de nagyon szeretem a dalait – magyarázta Éva.

borsonline.hu

1 komment

Címkék: média zene esemény celeb bulvár pletyka énekes hír sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr82108831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Detti 2008.03.03. 14:18:15

Én is imádom Bryan Adamset!!!:P szép is de nem jön be csak a zenéi!!!:):D
süti beállítások módosítása