HTML

Friss topikok

Győzikét a Romantic tette tönkre

2007.05.22. 17:41 bellini

Győzike belebetegedett a Romantic feloszlásába. Depressziós, sokáig vígasztalhatatlan volt. Mára kiheverte a sérelmeket és új együttest alapított.
   
   
Gyógyszerek, depresszió és sírógörcsök. Ezek jutottak Gáspár Győzőnek, amikor a Romantic két énekesnője, Zsuzsi és Katinka, kitúrta őt a bandából.
"Az életem munkáját tették tönkre. Először azt gondoltam, hogy a Kész átverés show próbálkozik, viszont amikor rájöttem, hogy nem szórakoznak, összeroppantam" - emlékezett vissza Győzike.
A lányok még egy hatalmasat rúgtak Győzikébe, aki nem bírta tovább a terhelést.
- A tavalyi VIVA Comet díjátadón léptek fel először nélkülem a lányok. Ráadásul engem Dopeman pótolt. Ültem a tévé előtt, mert a rendezvényre nem engedtek be és csak sírtam. Zokogtam és senkivel sem akartam beszélni - magyarázta keservesen Győző. -
Győző mostanra túltette magát a Romantic-ügyön, és megalapította új csapatát, Veronica és Győző néven.


Storyonline.hu

Szólj hozzá!

Címkék: celeb bulvár pletyka sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr6185410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása