HTML

Friss topikok

Én szavaztam Magdira

2007.05.11. 01:35 bellini

Én tegnap leadtam szavazatomat Rúzsa Magdira, aki Magyarországot képviselte az Eurovision dalfesztivál elődöntőjén Helsinkiben.

Maga a verseny menete nekem nagyon tetszett, viszonylag hamar lejárt, a 28 versenyző produkciója jó volt, nem húzták az időt, előadó előadó után következett.

Tetszett a két műsorvezető profizmusa is, jól szerepeltek. A nap nagy vesztese, a Svájcot képviselő DJ Bobo, akit szerintem csak azért küldtek, hogy ismertségével még több szavazatot szerezzen, erre fel, be sem jutott. Az előadott daluk egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet, erős lightosnak éreztem.

Grúzia először képviseltette magát a versenyben és be is jutott. Sok olyan énekes és előadó volt, aki nem először járt az Euróvision dalfesztiválon, az idei kiadás döntőjében közép és kelet európai országok jutottak be, így Magdinak nagy esélye van megnyerni a versenyt.

Én is szavaztam Rúzsa Magdira, most biztos furcsálljátok, de tényleg szavaztam. Mivel Erdélyben élek, így megtehettem. 5 mobiltelefonról küldtünk, a testvéremmel szavazatot Magdira, a vezetékes hálózatról is hívtuk de nem tudta kapcsolni. Szerintem sok erdélyi magyar szavazott Magdira, én ebben biztos vagyok.

Amúgy Magdi dala nekem nem jön annyira be, szép szám, de nem lettem eddig libabőrős tőle, igazán akkor futott végig a hideg a hátamon, amikor kimondták Magyarország nevét. Hihetetlen milyen jó érzéssel tölt el, legalább tudom, hogy a szavazatom ért valamit.

Én nagyon drukkolok Magdinak. HAJRÁ MAGDI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komment

Címkék: zene énekes eurovision fesztívál ruzsa

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr8773986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lia 2007.05.11. 02:23:24

Köszönöm a szavazatod az anyaországi magyarok nevében. :) Remélem, szombaton is számíthatunk minden erdélyire, vajdaságira, és felvidékire is!

bellini · http://bellini.blog.hu 2007.05.11. 09:41:39

Biztos lehetsz benne, hogy Magdi szombaton is megkapja tölem a szavazatokat, az összes itthoni telefonról :D
süti beállítások módosítása