HTML

Friss topikok

A világ legfiatalabb transzexuálisa lehet Európa új popkirálynője

2009.07.15. 20:07 bellini

Kim PetraA 16 éves Kim Petra MySpace-es oldalát csaknem 1 millióan keresték fel, az énekesnőt mindenki úgy ismeri, mint a legfiatalabb transzexuálist, aki átesett egy teljes átalakító műtéten.

Kim maga írta és hangszerelte dalait és maga vezette azt a csapatot akinek segítségével kiadta első debütáló albumát.

"Olyan régóta vártam erre a pillanatra, nem fogom könnyen feladni. Tudom, hogy nagyon fiatal vagyok, de az érzéseim és a véleményem nagyon kiforrott, tudom, hogy ez a legjobb nekem." - nyilatkozta Kim.

Kim fiúként született egy németországi kisvárosban, de mindig lány szeretett volna lenni. "Lánynak éreztem magam, magamra is lányként néztem és mindenki így is gondolta. A többi a természet balesete volt - és úgy gondoltam kijavítom ezt a hibát." - tette hozzá.

Folytatás >>>

Szólj hozzá!

Címkék: sztár énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr841248107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása