Nem minden esetben szerencsés az a reklám amelyben nagy neveket sorakoztatnak fel a hirdetők. Lám a Gillette idei reklámja, melyben Thierry Henry, Tiger Woods és Roger Federer szerepelnek, sem hozta meg a várva várt elismerést, olyannyira nem, hogy egy brit toplista szerint az év legrosszabb reklámja lett.
"Egészen biztosan milliókba került a Gillettenek összehozni a francia focisztárt, az amerikai golfozót és a svájci teniszbajnokot, viszont elbaltázott döntés volt, az alkotok ötlettelensége miatt." - nyilatkozta Claire Beale, a toplistáért felelős Campaign főszerkesztője.
A legrosszabb reklámok 2008-as listájának második helyen szerepel a SpecSavers szemüvegeket értékesítő cég, melyben Edith Piaf adja elő a Je ne regrette rein című dalt.
A dal feliratozásában azonban csaltak az alkotok, így Piaf igencsak megbánja, hogy nem a SpecSavers 75 lírát érő szemüvegét választotta.
A Renault egyik reklámja került a lista harmadik helyére. A spot brit változata teheneket is bevetett a siker érdekében, nem kevésbé sikeresen, hiszen csak felkerültek a 2008-as év legrosszabb reklámjainak listájára.
És az év legrosszabb reklámja: