HTML

Friss topikok

Ganxsta Zoli a Jóban Rosszban sztárja lesz

2008.11.18. 10:05 bellini

 

Ganxsta Zoli kórházba került. A rappernek ugyanis elrontották az egyik tetoválását, és mindenképpen szeretne megválni tőle, ráadásul az ügyetlen tetoválóművészt is alaposan helybenhagyta. Eláruljuk: minderre a Jóban Rosszban kulisszái között kerül sor, Zoli ugyanis újra megcsillogtatja színészi képességeit, és néhány rész erejéig csatlakozik a sorozat csapatához!

 

Ganxsta Zoli elsősorban zenész, de színészként is bizonyított már, legutóbb a Csillagvirág Klinikán került a kamerák kereszttüzébe. Nem volt nehéz dolga: önmagát kellett alakítania!

 

„Önmagamat alakítottam: egy tetoválószalonban elrontották a műveletet, és rossz szót varrtak rám. Ezt persze nem hagytam szó nélkül, agyba-főbe vertem a tetoválóművészt, aztán bementem a szépségklinikára.” – mesélte Zoli.

 

Ganxsta persze nem úszta meg ennyivel, a verésért még a rend őreivel is összeütközésbe került. Itt akadt egy apró probléma is.

 

„Üldöztek a rendőrök, de lefutottam őket. Pedig a jelenetnek éppen az lett volna a lényege, hogy csökkenjen köztünk a távolság. Nem lövöm le a poént, de annyit elárulhatok: végre nekem is volt részem abban, amiben a példaképeimnek.” – utalt nevetve Zoli arra, hogy a kezén bilincs csattant…

Szólj hozzá!

Címkék: film énekes

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr96775000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása