HTML

Friss topikok

Bogdán Alexandra és Oroszi Bertold egymásra talált

2008.11.10. 10:06 bellini

Váratlan fordulattal zárult a Szexi vagy nem harmadik szériája: a két nyertes, Bogdán Alexandra és Oroszi Bertold egymásra találtak! A két fiatal a forgatáson ismerte meg egymást, az utolsó adásban pedig a jelenlévők és a kamerák szeme láttára csókot váltottak. Elárulták: azóta is randevúznak!

 

Véget ért a VIVA képernyőjén a Szexi vagy nem harmadik szériája, a két győztes pedig Bogdán Alexandra és Oroszi Bertold. A két fiatal már a középdöntőt is együtt nyerte meg, és egyre jobban összebarátkoztak. Így nem gondolkoztak egy pillanatig sem, amikkor a győzelmüket követő fotózáson Zola arra biztatta őket, hogy csókolják meg egymást. „Zola felkiáltott, hogy Hol az a csók? Bertold pedig rögtön magához is húzott – mesélte Alexandra. – Azóta is randevúztunk többször, de a távolság miatt nem igazán tudunk rendszeresen találkozni. Bertold ugyanis Hatvanban él, én pedig Cegléden. De azért nagyon örülök, hogy így történt.”

 

Alexandra egyébként megdöbbentően jó alakját a géneken túl a rengeteg sportolásnak köszönheti. A húsz éves lány tizenhárom éve űzi a legkülönfélébb sportágakat napi több órában. „Tizenhárom évig atletizáltam, öttusáztam, rövidtávfutásban országos versenyeket nyertem egyéniben és csapatban is. Táncoltam, kosaraztam, kézilabdáztam, hat éve pedig minden nap görkorcsolyázom, előfordul, hogy napi hat órát is.” – mesélte Alexandra a lenyűgöző tényeket.

 

A formás lány egyébként már a Szexi vagy nem? előző két szériájában is szeretett volna részt venni a VIVA-n, de akkor még párkapcsolatban élt, és a szerelme nem vette volna jó néven a szereplést. Mostanra azonban minden megváltozott. „Fel is hívtam az ex-barátomat miután nyertem, és nagyon megdöbbent. – Árulta el Szandra. – De most, hogy belevágtam, úgy érzem, szívesen folytatnám tovább, legalábbis a fotózásokat. A tévés szereplésre kevésbé érzem alkalmasnak magam, pedig a Cegléd Tévénél szívesen kipróbáltak volna műsorvezetőként. Én azonban inkább fotózásokat vállalnék szívesen, akár még férfimagazinnak is levetkőznék, hiszen nincs mit szégyellni a testemen. Jó érzés lenne hosszú évek múlva anyaként, nagymamaként elővenni a képeket, és látni, hogy milyen voltam. Egyébként is mindig büszke vagyok a magyar lányokra a magazinokban és a szépségversenyeken, mert szerintem sok nemzet lányainál dekoratívabbak.”

 

A fiúk közötti győztes, Oroszi Bertold nagyon büszke arra, hogy a zsűritől csak pozitív kritikákat kapott, és stábtagokkal, valamint a többi versenyzővel a kulisszák mögött is remekül érezte magát. A fiatalembernek már a műsorba való nevezése sem volt mindennapi: az ex-barátnője küldte be a jelentkezését az interneten keresztül. „Régebben is biztatott, hogy jelentkezzem, és nagyon köszönöm neki, hogy végül megtette helyettem.” Bertold egyébként civilben fodrászként dolgozik, amit továbbra is így szeretne folytatni, de elárulta: nem lenne ellenére, ha a későbbiekben további tévés szereplésekre is nyílna lehetősége. „Élveztem a forgatást, a kamerák jelenlétét, és bevallom, a részt vevő lányok is nagyon csinosak voltak. Alexandrával tényleg találkoztunk azóta, de a lakóhelyeink közötti távolság eddig megakadályozta, hogy komolyabbra fűzzük a szálakat kettőnk között.”

 

A zsűri egyébként szigorúan vette a műsor címét, és nem a legtökéletesebb, vagy a legszebb fiút és lányt keresték, hanem azokat, akik valóban, igazán szexik.

 

„Nagyon fontos volt, hogy nem modell alkatú, tökéletes lányt vagy fiút keresünk, hanem olyasvalakit, akinek erős a kisugárzása, erotikus a megjelenése – árulta el Szabó Patrícia, a Szexi vagy nem egyik zsűritagja, és a Cosmopolitan főszerkesztője. – Az esztétika és az erotika két különböző dolog, igaz, egyikből adódik a másik, de nem ugyanaz. A győztes lány végül nem az lett, akit mindenki várt, Alexandra nem valószínű, hogy a milánói kifutókon megállná a helyét, nem teljesen tökéletes, de bitang jó  csaj, minden pasit levesz a lábáról!”

Szólj hozzá!

Címkék: tv szexis

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr96759965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása