HTML

Friss topikok

Hal a tortán: Földön landolt Uszkó Laci tortája

2008.10.06. 10:39 bellini

Az Irigy Hónaljmirigy négy tagja és Kelemen Anna verseng egymással a Hal a tortán eheti adásaiban. A hét első szakácsa Uszkó Laci, aki nagy feladatra vállalkozott: részletes étlapot készített, és a vendégei azt rendelhettek, amit megkívántak. Emiatt azonban alaposan megcsúszott az idővel, és végül a desszert sem sikerült túl jól, Laci földhöz is vágta az üvegtállal együtt.

 

Azt nem lehet állítani, hogy a vendégek nem érezték jól magukat a hét első vacsoráján Uszkó Lacinál.  Az este folyamán karaoke-ztak is, így Kelemen Anna énektudásáról is meggyőződhettek a fiúk, és egyúttal a nézők is. Sőt, később Anna és Molnár Imi összebújva táncoltak…

 

A jó hangulathoz az is hozzájárult, hogy Laci a vacsora előtt az Alvég kocsmába küldte vendégeit, és ő maga is egy hadseregnek való italt beszerzett. Arra viszont nem készült, hogy a menüt illetően túlvállalta magát. Vendégei túl sokfélét rendeltek az a’la’carte étlapról, így csak késve tudta tálalni a fogásokat.

 

„A főzésben alapvetően gyakorlott vagyok, de azért általában előre megtervezett fogásokat szoktam feltálalni a vacsoravendégeimnek” – hangsúlyozta Laci. – „Arra nem számítottam, hogy az étlappal túlságosan is feladom magamnak a leckét.”

 

De vajon mi történt a desszerttel? Miért kötött ki a padlón Laci tortája?

 

Túl hígra sikerült a vaníliapuding, bár a csokis tökéletes lett. De így végül nem állt össze az egész, és ez már sok volt nekem. Arra azért nem gondoltam, amikor földhöz vágtam, hogy egy üvegtál is van alatta, ami ripityára tört. Ráadásul nem is otthon főztem, hanem a barátaimnál. Nagyon rendesek voltak, mert a kimerítő este után én olyan sokáig aludtam, hogy ők fel is takarították, mire én felébredtem.”

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 sztárok celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr88698517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása