HTML

Friss topikok

Somorjai Tibornál búvár volt a pincér

2008.10.03. 12:15 bellini

Somorjai Tibor, a Hal a tortán pénteki vendéglátója igazi különlegességgel várta vendégeit Balatonszárszón. A Barátok köztben egykor Ákost alakító színész ugyanis egy búvárral hozatta fel a bort a magyar tenger legmélyéről.

 

Somorjai Tibor nem csak főztjével szerette volna meglepni vendégeit a Hal a tortán forgatásán, hanem igyekezett valóban különlegessé tenni a többiek estéjét. A legváratlanabb esemény tagadhatatlanul az volt, amikor hirtelen a balatoni stégen álldogáló társaság elé ugrott egy búvár, kezében egy palack finom borral. „Gondoltam, ha már Balaton, legyen valami vizes meglepetés. Ezért felkértem egy búvárt, akit elneveztem Jean-nak, hogy „szolgálja fel” a bort”-, mesélte Tib.

 

A színész több meglepetéssel is készült, de nem mindent sikerült tökéletesen megvalósítania. ”Szerettem volna, ha a vacsora közben kis tündérlányok táncolnak a vendégek körül, akik fehér ruhában a kertben tűnnek fel. Csakhogy a hideg és a rossz idő miatt inkább lemondtam a beszervezett táncos lányokat.”

 

A tündérlányok tánca helyett azonban Komonyi Zsuzsa énekelt a vacsoravendégeknek. „Annak ellenére, hogy énekesnő, valójában a hét során nem igazán hallottuk dalolni. Ezért meghívtam a Kánaán zenekart, akik eredetileg a Barátok közt főcímdalát készítették volna, és az ő kíséretükkel Zsuzsa megmutathatta, mit is tud.”

 

Tibi nem igazán gyakorlott szakács, és a főztje nem is sikerült valami tökéletesre, ráadásul a nagy hidegben el is hűlt a vacsora, mire a vendégek- késve- megérkeztek. Ennek ellenére jó hangulatban telt az este, akár az egész hét.

 

A Halász Gáborral való vitáinkat leszámítva remekül éreztem magam, és ráadásul egy hétre a rendező bőrébe bújhattam, hiszen én dirigáltam azt a szappanoperát, amit a Hal a tortán nézőinek forgattunk. Nagyon élveztem ezt a munkát, és remélem, hogy egyszer valóban rendezhetek egy színházi előadást.”

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 tv show hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr3694056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása