HTML

Friss topikok

Ganxsta berúgatta Kovács Áront

2008.08.21. 09:10 bellini

Ganxsta Zoli csalódott Szandiban, szerencsére kellemesen. A rapper nem számított arra, hogy az énekesnővel ennyire megtalálják majd a közös hangot. Fekete Laci azonban Zolinál is kihúzta a gyufát azzal, hogy nem ette meg a főztjét… Zoli kerek perec kijelentette, ő bizony inkább ruházná, mint etetné a világ legerősebb emberét!

 

Ganxsta Zoli nem tudná megmondani, hogy az első forgatáson, vagy most érezte jobban magát. Annyi biztos, főzőtudománya most sem hagyta cserben, a vacsora után a játékosok mind a tíz ujjukat megnyalták – Fekete Laci kivételével.

 

„Laci nem ette meg sem a mézes-csilis csirkeszárnyat, sem az andalúz levest. Azt mondja, nem szereti. Nem eszik levest, nem eszik csirkeszárnyat, semmit. Azt hittem, ő lesz majd a nagyevő, aztán nem… Egész héten vele volt a baj ilyen szempontból, nem gondoltam, hogy ő nyafog majd a legtöbbet. De ellensúlyozta azzal, hogy jó fej volt, még ha lepontozott is.” – nevetett Zoli, aki elárulta, Fekete Lacit sokkal szívesebben ruházná, mint etetné, azt ugyanis, akármekkora emberről van szó, még mindig könnyebb lenne.

                                                                                        

Ha Lacinak nem is,a többieknek, a házigazdát is beleértve nagyon bejött a vacsora, és a hangulat is remek volt,köszönhetően talán a sangriának, amit Zoli a spanyolos ételek mellé szolgált fel. Az italnak olyan nagy volt a keletje, hogy még Kovács Áron is belekóstolt, aki soha életében nem ivott – eddig.

 

„Arra, hogy Áront én itattam le először, irtó büszke vagyok, az nagyon nagy dolog – magyarázta nevetve Döglégy. – Talán ennek is köszönhetően jó volt a hangulat, még zenéltünk is, Áronról pedig kiderült, hogy remekül gitározik. Ezt én eddig nem is tudtam róla, de tényleg profi a srác! Szandiról nem is gondoltam volna, hogy ennyire jó fej. Elmebeteg, de a szó jó értelmében!”

Ganxsta Zoli főztje csütörtökön, 20:15-kor kerül adásba a TV2 Hal a tortán című műsorában!

Szólj hozzá!

Címkék: tv magyar sztárok énekesek celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr80625551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása