HTML

Friss topikok

Hal a tortán Best of: Kovács Áron életében először ivott alkoholt

2008.08.18. 10:54 bellini

Kovács Áron kiborult. A Popdaráló népszerű műsorvezetője nem hitte volna, hogy olyan nehéz dolga lesz a forgatásokon, mint ahogyan végül alakult. Míg ő az ismerkedésre és a barátkozásra fektette a hangsúlyt, mindenki más csak az ételekkel és saját magával volt elfoglalva, Áron pedig olyan nehezen viselte a dolgot, hogy életében először alkoholt ivott!

 

Kovács Áron kezdte a Hal a tortán Best of – hetet, de nem sikerült túlságosan jól a vacsorája, pedig apait-anyait beleadott.

 

„Én nem gondoltam volna, hogy mindenki másnak ennyire fontos az étel! Azt hittem, a lényeg, hogy megismerjük egymást, és jó hangulatban teljenek az esték. Ezért is szerveztem a strandparty-t: külön nekik üzemelt a hullámmedence és a csúszda. Szandinak annyira tetszett, hogy szörfözni tanították őket a hullámok között, hogy úgy döntött, folytatja majd. Nem akartam villogni a főzőtudományommal, mert nincs, ezért sült kolbászt készítettem, lángost, és palancsintát. Fekete Lacinak külön készült egy óriáslángos, amihez egyébként hozzá sem nyúlt, azt mondta, nem szereti…” – mesélte szomorúan Áron, aki a műsort ugyan imádja, és nagyon élvezte, a társasággal azonban a legkevésbé sem volt megelégedve.

 

„Azt mondtam, hogy ez az asztal akár a holdon is lehetne, és az is mindegy, mi van rajta, ha ez az öt ember tud mit kezdeni egymással. Nem tudott… Egy idő után feladtam, a negyedik napon pedig, Ganxsta Zolinál életemben először fel is öntöttem a garatra. Annyira megkívántam a sangriát, olyan jól nézett ki a gyümölcsökkel, hogy ittam belőle, pedig én sosem iszom akolholt.”

 

Áron ugyanis cukorbeteg, ezért nem fogyaszt szeszesitalokat, annak ellenére, hogy lehetne.

 

„A cukrosak is isznak, csak meg kell tartani a mértéket. Én most is kontrolláltam az alkoholfogyasztásom, de becsíptem, így az végre igazán az én estém volt.” – nevetett Áron.

 

Kovács Áron főztje hétfőn, 20:15-kor kerül adásba a TV2 Hal a tortán című műsorában!

Szólj hozzá!

Címkék: média tv celeb magyar hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr21620946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása