HTML

Friss topikok

Grace klinika és miegymás

2008.08.15. 17:34 bellini

Nem tudom ki mennyire követte a Grace klinika című sorozatot, én eddig az elkészített negyedik évadig néztem meg, beleértve a negyedik évad elkészült részeit is. Ma elcsíptem ismétlésben az RTL Klub-on, kíváncsian belenéztem, legfőképpen a magyar szinkron miatt, ami egyébként egyáltalán nem tetszett, ismerve az eredeti hangokat, szerintem angolul sokkal jobb, szinkronban nem tudja teljesen átadni azt az érzést, amit eredetiben. Mindegy, most ez lényegtelen, én most az adott rész egyik betétdaláról írnék, ami hihetetlenül megtetszett. A Don't Mistake Me című dalról lenne szó, Keisha White előadásában. Kevés alkalommal adódott eddig olyan alkalom, hogy ennyire tettszedjen egy dal film közben.

Szólj hozzá!

Címkék: zene sorozat sorozatok

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr27617646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása