HTML

Friss topikok

Dombovári Vanda: „Beleszerettem a vitorlázásba”

2008.07.01. 09:18 bellini

Mindössze két hét van már csak hátra, s elstartol a T-Mobile Nagydíj 40. Kékszalag MOL Fesztivál mezőnye. Az idén az RTL Klub műsorvezetője, Dombovári Vanda sem tudott ellenállni a Balaton és a vitorlázás csábításának, úgy döntött, megtanul vitorlázni. A mindig vidám műsorvezető nem riadt vissza a bonyolult elméleti oktatástól, alig várta, hogy kihajózzanak a nyílt vízre.

„Beleszerettem egy pillanat alatt a vitorlázásba” – lelkendezett a műsorvezető. „Korábban soha semmilyen közöm nem volt ehhez a sporthoz, így nem is gondoltam, hogy ilyen fizikai erőnlét, koncentráció és tudás kell hozzá. Tudni kell olvasni a felhők állásából, hogy az ember egyáltalán vízre merészkedhessen.”

Dombovári Vanda bevallása szerint hadilábon áll a különböző járművek irányításával, jelen állás szerint hamarabb kaphat vitorlás jogosítványt, mint közútit.

„Sokat vártam az autóvezetés elsajátításával, éreztem én, hogy ez nem az erősségem. Most volt a harmadik sikertelen vizsgám. Kicsit el is szomorodtam. A vitorlázás azonban eloszlatta minden bánatomat, a többszörös magyar bajnok oktatóm, Láng Péter lelket öntött belém. Nap végére a kezemet ugyan széthorzsolta a kötél, de megtanultam profi csomókat kötni, megtapasztaltam, mennyire kiszolgáltatott az ember a természet erőinek, megismertem az oktató hajó, az Aquila különböző részeit, s tökéletesen kikapcsolódtam a szikrázó napsütésben a Balaton csodálatos vízén.”

Idén negyvenedik alkalommal rajtol el a legismertebb és legnagyobb hazai vitorlásverseny mezőnye, a T-Mobile Nagydíj 40. Kékszalag MOL Fesztiválon. A július 17. és 20. között megrendezésre kerülő regattán a legmodernebb hajók és a hagyományos felépítésű vitorlások versenyezhetnek egymás ellen, hogy elhódítsák a Balaton legirigyeltebb vitorlás-trófeáját, a Kékszalagot. A gyerekek is összemérhetik tudásukat és rátermettségüket, egy nappal a nagy verseny előtt, 17 - én a Kékpántlikán.

www.kekszalag.hu

Szólj hozzá!

Címkék: esemény sport celeb magyar rendezvény sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr38547259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása