HTML

Friss topikok

MEGLEPTÉK GUBÁS GABIT

2008.04.22. 15:12 bellini

Emlékezetes születésnapja volt idén Gubás Gabinak. A színésznő csendes ünneplésre készült, ám családja és jó barátjuk, Tatár György másként döntött.

„A történet néhány héttel ezelőtt kezdődött. A párom kitalálta, hogy mivel szerezhetne nekem igazán örömet. A meglepetésbe bevonta Tatár Gyuri barátunkat is. Megkérte őt, hogy hívjon fel és kérdezze meg tőlem, hogy nincs-e kedvünk valamelyik hétvégén vele vacsorázni. Gyuri a szallodacentrum.hu ügyvezetője, ismeri a legjobb szállodák, legjobb éttermeit. Naná, hogy nem mondtam nemet, le is egyeztettünk egy szombat esti találkozót. Az fel sem tűnt, hogy Gyuri célja a vacsimeghívással valójában az volt, hogy a páromnak segítsen a terv megvalósításában.. .”

Mivel a vacsorameghívás nem a színésznő születésnapjára szólt, Gubás Gabi nem gyanakodott, hogy meglepetés készül. Rosszul tette….

„A szülinapomon szakadt az eső és dörgött az ég. Mindenre alkalmas volt az a nap, csak ünneplésre nem” –emlékszik vissza a színésznő. „Így aznap nem is ünnepeltünk és napokig szó sem volt semmilyen ajándékról.”

„Néhány nappal később a párom azt javasolta, hogy menjünk el sétálni. Séta helyett azonban autóba szálltunk és amikor megkérdeztem, hogy hova megyünk, csak annyit mondott, hogy ahova visz az út. Még ez sem volt gyanús, mert szeretem a spontán dolgokat.

Az viszont már meglepett, hogy egy budapesti szálloda előtt parkoltunk le, ahol Tatár Gyuri várt minket. Az nem volt meglepő, hogy Gyurit egy szállodában látom, mert köztudott, hogy ő a hazai sztárvilág szállodatanácsadója, csak azt nem értettem, hogy mi mit keresünk ott. Leültünk a lobbyban és én csak annyit láttam, hogy mindenki nagyon titokzatosan mosolyog. Nem nagyon tudom szavakkal kifejezni, hogy mit éreztem, mikor a párom és a kisfiam átadott egy borítékot egy szál virággal, ami egy kényeztető napra szóló ajándékkártya volt. Minden földi jó volt a csomagban: masszázs, manikűr, pedikűr, fodrász, szauna; mindaz, amire bizony nem nagyon van időm a mindennapokban. Nem tagadom, megkönnyeztem az átadást.

A színésznő akkor még nem sejtette, hogy ez még csak a kezdet, még nincs vége az ajándékozásnak.

„Sajnos aznap dolgoztam, így nem tudtam a szállodában maradni. Néhány nappal később került sor a kényeztető napra. A recepciónál Gyuri fogadott és felajánlotta, hogy körbevezet. Azon már meg sem lepődtem, hogy ebben a szállodában is olyan profin mozog, mintha ő lenne az igazgató. Betessékelt a beauty részlegbe, átadta az öltöző kulcsomat és elköszönt. Az öltözőben egy hatalmas MAC sminkcsomag állt az asztalon, persze azt is a párom súgta meg, hogy már fogyóban a készlet és csak ezt használom. Miután visszatértem köntösben, egy kedves hölgy azt kérte, hogy fáradjak a wellness recepcióhoz, ott útbaigazítanak.

A pult mögött azonban ismét Gyuri várt, aki vigyorogva csak annyit kérdezett, hogy mostmár semmit sem értesz, ugye? Tényleg össze voltam zavarodva, nem értettem mi történik. Gyuri jót mulatott a zavaromon, majd feloldva a helyzetet, a kezembe nyomott egy hatalmas oklevelet. Mivel még nem voltunk együtt hármasban pihenni nagyon vágytam rá, hogy a kis családommal elutazzunk valahová. Ezt a párom persze tudta és megkérte Gyurit, hogy segítsen a meglepetésben. Egy hosszú hétvégét kaptam, kaptunk ajándékba egy fantasztikus wellness szállodában. Akkor értettem meg, hogy a korábbi vacsorameghívás, csak elterelő hadművelet volt! Annyira örültem az ajándéknak, hogy valójában meg sem köszöntem rendesen”- mesélte nevetve a színésznő.

„Elköszöntem Gyuritól arra hivatkozva, hogy mennem kell a masszázsra, ha még előadás előtt mindennel végezni akarok. Fantasztikus napot töltöttem a szépségszigeten. Az esti előadáson pedig úgy éreztem, hogy néhány méterrel a föld felett repkedem”.

„Nagyon várom már az első családi nyaralásunkat, ettől szebb születésnapi ajándékot nem is kaphattam volna” - mondta mosolyogva Gubás Gabi.

Fotó: szallodacentrum.hu

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: celeb bulvár hír sztár színésznő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr81437156

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ogezo.co.ke 2018.03.30. 01:02:36

XML: a szabványalkotás szabadsága - Web Koncept

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása