HTML

Friss topikok

Pflum Orsi az ütős este után: „Nem bírom a véres jeleneteket”

2008.04.21. 10:45 bellini

A népszerű énekesnő kicsit félve ment a pénteki Budapesten tartott, Hungarian Top Team ökölvívó gálára, hiszen nem igazán bírja a vér látványát, de kiállta a próbát, és végigszurkolta az eseményt.

A rendezvényen Pflum Orsi mellett több neves sportoló és közéleti személyiség is jelen volt, például Növényi Norbert, Kótai Mihály, Elvis és Leo műsorvezetők.

- Nem azt mondom, hogy állandó látogatója leszek az ilyen gáláknak, de összességében jól éreztem magamat a teltház előtt, remek hangulatban megrendezett gálán. Bevallom féltem attól, hogy nem bírom végignézni, hogy verik egymást. Szerencsémre nem történt olyan esemény, ami miatt felálltam és kimentem volna - kezdte Pflum Orsi, majd vicces történettel folytatta:

- Nem vagyok egy küzdősport szakértő, ezért több butaságot is kérdeztem. K-1-ben verekedett két ember, és az egyiknek elkezdett folyni a vére, amire az edző bedobta a törölközőt. Közöltem, hogy milyen rendesek, megengedik, hogy letöröljék a fejéről a vért, és aztán folytatódik a meccs. Ekkor mondták, hogy kicsit elvagyok tévedve, nincs folytatás, hiszen feladták a találkozót – tette hozzá.

A Két táj, két szív egyik előadója látott lányokat is küzdeni, ami felettébb érdekes volt számára. Kicsit összerándult a gyomra egy-egy jobb egyenes után. Az esemény után rájött, hogy inkább marad az éneklésnél és újabb dalokat készít szólóban, valamint duett-társával Amr Mostafával.

Szólj hozzá!

Címkék: celeb magyar bulvár sztár énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr40435080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása