HTML

Friss topikok

Valentin Napi SMS-ek, Szerelmes SMS-ek

2008.02.11. 19:28 bellini

Szeretném, ha tudnád, hogy szeretlek téged, szeretném ha tudnád csak miattad élek! Szeretnék a szemedbe mélyen belenézni és elmondani, hogy nem tudok nélküled élni!

Félek tõled, bár nem tudom miért, égek tõled, szerelmes szívem tiéd! Imádlak, bár nincs hozzá jogom, várlak, bár nincs rá okom!

Hiába tagadnám régóta szeretlek. Könnyeim titokban teérted peregnek. Kértem a jó Istent, tanítson meg feledni. Az volt a válasza: Téged kell szeretni.

Nincs nappalom, sem éjszakám Nélküled, nincs gondolat, mi Nélküled élne meg. Ha nem vagy velem, hiányodban szenvedek, csókod, érintésed után epedek.

Kell a föld, hogy legyen élet, kell a nap, hogy legyenek fények, kell a határ, hogy ne legyen végtelen, s kellesz te, hogy boldog legyen az életem.

Elvitted tolem a napot, a holdat és minden csillagot. Többé szivárványt sem láthatok, nem mámorítanak illatok. Nélkülük még elvagyok, de nélküled én meghalok.

Féltelek. Ha tehetném vigyáznám minden léptedet. Vigyáznék rád, mint egy angyal, hisz Te vagy, ki már akkor hiányzik, mikor ébred a hajnal.

Csendes éjszakán elkerül az álom, mindig Rád gondolok, és hozzád vágyom. Gondold azt, hogy ott vagyok veled, és nézem a két szép szemed, hallgatom a lélegzeted. A füledbe sugom, hogy nagyon jó veled!

Ki az? Ó betuvel kezdodik és borzasztóan szeret? Ó, hát az én vagyok!

Egy nap megkérded tõlem, hogy mi a fontosabb számomra, te vagy az életem? Én pedig azt válaszolom, hogy az életem. Erre te elhagysz, pedig ha tudnád... Te vagy az Életem.

Kell, hogy valahol hiányozzak, hogy álmatlan éjt okozzak, hogy valaki, ha nincs is messze, felriadjon minden neszre, hogy én legyek az élete értelme.A szüleid biztosan tolvaj urhajósok voltak, akik elloptak 2 csillagot az égrõl, és odaadták neked, hogy ezek ragyogjanak a szemedbol, amikor rám nézel.

Kigyúlt az elsõ csillag, kigyúltak a vágyak,
Csillagfényes éjszakában, én csak téged várlak.
Tudom jól, hogy nem jössz, de oly jó várni,
Hazudok a szívemnek, hogy ne tudjon fájni.

Szerelmes SMS-ek

Kicsim, csak azt szeretném megkérdezni, hogy nincs-e izomlázad, mert egész nap csak te jársz az eszemben!

Ha könnycsepp lennél, sosem sírnék, nehogy elveszítselek.

Szemembe nézel, szívembe látsz, ha szerelmet kérsz, ott mindig találsz.
Ha mindenki elhagy és senki sem szeret, ne félj, én mindig itt leszek veled.

Te vagy az elsõ, kinek hinni tudtam, te vagy az elsõ, kinek nem hazudtam.
Te vagy az elsõ, kit szívbõl szeretek, te vagy az elsõ, kit sohasem feledek.

Aki azt mondja szeret, talán igaz lehet. Aki azt mondja imád, sose hidd szavát.
De aki nem szól, csak mélyen a szemedbe néz, annak a szívében örökre élsz.

A rózsa csak egyszer nyílik És elhervad azután. Szeretni csak egyet lehet, Tiszta szívbõl IGAZÁN!

Mit ér ezer szó, mely nem tõled hallható? Mit ér a sok csillag, ha nem veled látható? Mit érnek az órák, mit érnek a percek, ha mindezek nélküled telnek?

Szükségem van a napra,a csillagokra, a holdra és rád. A napra nappal, a holdra és a csillagokra éjszaka, Rád pedig örökké!

Ha meglátlak, remegni kezd a lábam, elszorul a szivem és remegni kezd a hangom! Szeretlek, de ezt sose fogom tudni elmondani a fenti okok miatt!

Ha kinézek az ablakon, látom a Hold fényeit, te látod szemem könnyeit, s ha itt lennél, és kérdeznéd mi a bajom, azt felelném: HIÁNYZOL NEKEM!

Ha hiányzom nyomd meg a gombot, tudtam én..., de cuki vagy, na elég már, még mindig nyomod..., tehát hiányzom, te is nekem!!
Azt a percet feledni nem tudom, mikor édes csókod égett ajkamon... karomba zártalak, arcom tuzben égett, éreztem, hogy szeretsz, s én szeretlek téged.

Nézz a szemembe és a szívembe látsz. Ölelj magadhoz, hogy ne múljon a varázs. Fogd meg a kezem és ne engedj el soha, Te vagy az életemben
a legnagyobb csoda.

Ha patak partján szomorúfuz volnék, alkonyatkor csendben rád hajolnék.
Füledbe súgnám altató mesémet, elmondanám százszor, mennyire szeretlek.

Ha minden lánc elszakad, ha minden szív meghasad, ha mindenki elfelejt, én akkor is itt vagyok neked, mert szeretlek!!

A nap 24 órájában rád gondolok,és az alól ez a pillanat sem kivétel. Szeretlek!

A sör egészséges, a vörösbor romantikus, a vodka hódító, a pálinka fejbevaló...de csak egy valami tesz igazán részeggé...Te!

Hamarosan újra találkozunk, állandóan titkos összeköttetésben állunk majd. Ha már elviselhetetlenül vágyódom utánad, a szívem hívni fog, a te szíved pedig meghallja e hívó szót. Tehetetlenek vagyunk a szerelmünkkel szemben.

Jó lenne hallani hangod. Érezni, ahogy forró kezed végigsimul izzó testemen! Hallani szíved dobogását egy kettesben eltöltött éjszaka útján!!

Kértem az Istent, engedjen feledni, de az volt a válasz: Téged kell szeretni!

Mit ér ezer szó, mely nem toled hallható? Mit ér a sok csillag, ha nem veled látható? Mit érnek az órák, mit érnek a percek, ha mindezek nélküled telnek?

Szólj hozzá!

Címkék: blog sms blabla

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr64335358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása