HTML

Friss topikok

Indul a Stáb!

2007.11.18. 18:33 bellini

November 19-én, hétfőn indul a Stáb, a VIVA új reality show-ja Tóth Gabival, Zimány Lindával, Mark-al és az Anti Fitness Clubbal!

   

A Stáb műsorában minden hétköznap közelebbről is megismerhetitek Tóth Gabit, Markot, Zimány Lindát és az egyre népszerűbb Anti Fitness Club tagjait. Ugye, mindig is izgatott, hogy milyenek ezek a fiatalok a valódi életben? A Stáb sorozatából megtudhatod, hogy a négy teljesen különböző jellemű tini mennyire képes alkalmazkodni egymáshoz, és vajon képesek lesznek-e a műsor végére közösen alkotni valamit, amiben mindegyikőjük egyénisége érvényesül...

Tóth Gabi, az örökké lázadó, cserfes énekesnő minden bizonnyal okoz majd meglepetéseket a szereplőtársainak, akikkel alig várja már a felvételeket. "Szeretek új dolgokat kipróbálni, és annak nagyon örülök, hogy ilyen helyes fiúkkal leszek körülvéve." – mondta nevetve Gabi. A forgatást megelőző egyeztetések nagy része röhögésbe vagy éneklésbe fulladt. Egy ilyen rögtönzött produkció során merült fel az ötlet, hogy ez a valóság show-ban is jól működne. A Stáb sztárjai elhatározták, hogy sorozat végére megírnak egy dalt, amihez, ha már lúd, legyen kövér alapon egy klipet is készítenek. Ez mindannyiuk számára kellemes és izgalmas elfoglaltságot nyújt majd azokon a felvételeken, amelyeken mindegyik szereplő jelen van, hiszen még soha sem dolgoztak ebben a felállásban együtt.

Mark, a tinilányok elsőszámú kedvence, eddig érzelmes oldalával mutatkozott be, ám ki tudja, milyen reakciókat vált majd ki belőle Gabi, vagy a siker küszöbén álló, teljesen más zenei és lelki világgal rendelkező Anti Fittness Club tagjai. "Egy életteli, mozgalmas, rockos dalt tudok elképzelni, ami egyfajta közös nevező lenne számunkra." – mesélte Mark, az idei VIVA Comet legjobb új előadóművésze.

Tomi, az Anti Fittness Club énekese is nagyon izgul, hiszen ő az, aki legkevésbé ismeri a televíziózás világát. "Nagyon nagy dolog ez az életemben, hiszen a közönség ebből a műsorból ismerheti meg a zenekarunkat. Biztosan lesznek a felvételeken olyan helyzetek, amikor a többiek tapasztalatára lesz szükségem." – vallotta be az ifjú rockzenész.

A Stáb hírességei nem kis feladatot vettek a nyakukba. Vállalták, hogy a dalt és a klipet is önállóan készítik el; tekintettel az alapötletre, a kellékek kitalálására, beszerzésére, sőt még a rendezés és vágás feladataiból is ki szeretnék venni a részüket. Zimány Linda eddig a kifutók, és a címlapok sztárja volt, így számára is nagy kihívás lesz a Stáb, hiszen egyedül ő az, aki nem a zeneiparból csöppent a műsorba. "A design és styling viszont kifejezetten én világom, ezeken a területeken nagyon sokat hozzá fogok tenni a produkcióhoz. Már meg is fogalmazódott bennem egy image klip ötlete." –mondta izgatottan a szépségkirálynő.

Az ifjú sztárok nagyon lelkesek, alig várják, hogy belekóstoljanak az összes olyan munkafolyamatba, amit általában levesz a vállukról az őket körülvevő stáb. November 19-től ők lesznek a Stáb a VIVA-n! Az elkészült videó premierje a 25 részes sorozat végén lesz, az utolsó adást követő napon. Tóth Gabi, Mark, Zimány Linda és az Anti Fitness Club, azaz a Stáb első közös klipjét december 22-én nézheted meg a VIVA-n, stílusosan a hagyományos jótékonysági gyűjtés, azaz a Teleton napján.

31 komment

Címkék: tv esemény magyar színész hír buli sztárok celebek

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr96233325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2007.11.29. 14:32:51

tök jó lenne személyes is talizni az anti fitness clubbal!!:-P

afc_fanka 2007.12.23. 12:41:52

én láttam a stáb közös klipjét!!!!!!

azt mondják,hogy Tomi + Gabi öszejötek!!!!!!

Tomi babát ceressük de naon!!!!!!!!

TOMIbaba láwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Kitttyke · http://www.kitttyke.try.hu 2007.12.23. 14:25:17

Sziaszotk sztem tök jó lenne ha gabi meg tomi összejönne tök összeillenek :) És tök jó lett a klip és a zene is.. csak a linda része ne lett volna benne... XS Mit keres az ott? sem énekelni, sem zenélni nem tud sem táncolni akkor meg tünjön el onnan XS Ímúgyis szét cinkelték gabi meg tomi :DD

Ísára 2007.12.23. 16:12:44

baromi jó lett!!! nagyon teccik!! imádom!!!
"hallom jól, megölel a zene ami szóóól!!!!"

laki 2007.12.23. 16:39:11

tök király lett sztem is a klipp
egyépként én naon szeretem az afc-t
de így fergeteges lett
csak azt nem tom mit keres ott az a szőke ribi

Brabuskaa 2007.12.23. 20:13:15

Naon jóóóóó lett a kipp..csaak az a nyálas rész(Zimány Linda) ne lenne benne...xD

EEENNNYIII!!! =D =D =D =)

Barby 2007.12.23. 21:00:04

Sztem is jó lett a klip!Nekem semmi bajom Lindával,csak nincs oan jó hangja mint a többieknek!!

k 2007.12.24. 19:00:19

tán te szeretél volna benne lenni. és szerintem nagyon jo volt linda is.

Nikkyke(emo) 2007.12.27. 17:03:22

Szerintem ennyi elég Anti Fitness Club 4ever ja és amugy Gabi és Tomi abszolult nem illenek össze!!!!!!!!!Inkább Lola+Tomi na ez így jó!!!Ja és a kipp naon-naon jó!!

Petrus 2007.12.31. 13:29:47

Szerintem nagyon jó a klipp így ahogy van , mindenki beleillik és Lola meg Tomi nem illenek össze, de am neki kell tudni ,h kivel jön össze

Timi 2008.01.03. 18:51:16

Szerintem nagyon jó lett a klipp főleg Tomi része mert IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja és Tomi meg Lola nem illenek össze!
szerintem!

dórcicaXDemogirl 2008.01.03. 20:27:26

tomi a legszebb és a legédibb (L)
wwwwwwwwwwwwww

SzöszyRobcsy 2008.01.05. 01:31:46

Sztem nagyon nagyon jó lett a klip! Nem tudom h miért piszkálja mindenki Lindát mikor sztem jó hangja van és jó lett az ő része is! Szökék 4 ever! :P

Anee=P 2008.01.06. 15:08:53

Naggyon tetszett a klipp és a zene is!!!=D
de Gabi és Tomi téll nem illenek össze viszont Lola+Tomi az má valami!!XDXDXD=)Ennyikeh...=D

Kriszti 2008.01.07. 13:49:23

Sziasztok! Nagyon jó lett a szám! Tomi és AFC 4 ever! Aki szereti ezt a számot vagy Tomit vagy az AFC-t vegyen fel msn-re: lordi-angel@hotmail.com Előre is köszi! Puszi Mindenkinek!

donatella 2008.01.08. 18:56:55

Ja, nagyon jó a klip, meg a dal is tök jó pörgős, meg minden..ja és a Tomi: nagyon-nagyon édi, de néha olyan kényszeresen nyúl a hajához, ez eléggé idegesítő... csak nem a saját neméhez vonzódik??? márk + linda =

Dóri 18 · http://blog.hu 2008.01.09. 17:18:08

Szerintem Tómi a leg édeseb pasi........
Ésmég jol is öltözik és a haja naon otvan.

léédy_kee 2008.01.10. 13:35:01

Szerintem jó lett a klipp csak Tóth Gabit nem bírom benne de viszont az AFC naon cekcy^^
Peti 4ever LOVE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Luca · http://monopo 2008.01.13. 13:13:37

Tóth Gabi a király

Timi 2008.01.18. 17:47:26

naggyon jó lett a klipp meg a szám!!!! Immmmádom az AFC-t!Tomi a világ legédibb pasija,annnnyira jóól néz ki..ahhh :P... Tóth Gabit régen nembírtam...de ez az új stílus jól áll neki.... ♥TOMIIIIII♥ 4EVER ♥EMO♥

szanđika 2008.01.22. 18:42:41

eszméletlen jó lett ez a szám!!!aki imádja tomit és petit könyi nóvegyen fel msn-re!!szandy6bandy@hotmail.com naon köszike

Nonó 2008.01.25. 19:31:37

Sziasztok!! Szerintem tök király lett a Stáb klippje, főleg a Tomi része a legjobb!! Mert ő legédib és legaribb!!! És olyan jó lesz, hogy farsangon a Stábot adjuk elő, és én leccek Tomi!!(lila mellircsikokkal)tök király lecc! Puszika

Nonó 2008.01.25. 19:37:02

Anti Fitness Club 4 ever!! Imádom őket!! TOMI LÁWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

laci 2008.02.22. 15:07:47

Szerintem is nagyon jó lett a klipjük... csak azt nem értem mért szídjátok lindát pedig szerintem pontosan így a jó! 4-en és nincs kivétel! xD

Petra 2008.02.27. 18:49:50

Szerinetm naon jó. non jól össze illenek! NAON JÓK ASZÁMAIK

Anna 2008.02.28. 18:02:55

Naon szeretem márkot!:)

afc tomy 4 evejjjjjj 2008.03.10. 16:24:07

Ezzel mindenki igy van h tomikaa 4 evejjjjj!!!mázlista otársam....ő már talizott velük mert a bátya a volt osztálytársuk zomijéknak...........

TOMMMIIIIIIIII 4 EWER 2008.05.12. 15:21:29

ebbe a stábban 1edűl TOMIIIIIIIII a legjobbbb!!!!!! TOMIIKÁNK 4 EVÖJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AFcTomi_Láw 2008.06.05. 17:04:30

jah én is csak Tomikám miatt nézem xD: $ :$ .$ láww Tomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLÖ

Timi_BÉBYce 2008.07.21. 15:50:24

sztem is nagyon jó lett a klipp de megjelent a Kell még valami c számnak a klippje is. sztem az jobb mert sok hülyeséget mutat be amit tettek...
de mind a 2-ő jó lett azért. és sztem Zimány Linda nélkül van ami nagyon uncsi lett volna
Nah mind1=)
süti beállítások módosítása