HTML

Friss topikok

Meddig utáljátok még Király Lindát ?

2007.09.21. 20:04 bellini

Szinte fél Magyarország utálta meg Király Lindát, amikor az énekesnő elbakizta a Magyar Himnuszt. Igazán nem értem az embereket. Jó ! Bevallom, hogy nem volt jó dolog Lindától a baki, de hallottam az esemény körülményeit, és megértem őt is. Amerikában is történt már hasonló eset egy énekesnővel, csak ott annyi volt a különbség, hogy az emberek nem hujjogták le szegényt, hanem kisegítették, együtt énekelték végig a himnusz. De hát már ilyen a magyar ember, ha ártani tudunk és gyűlölni, mért ne tegyük.

Most Linda nemzetközi karrier előtt áll (remélem sikerül is majd neki), a magyar weboldalak legtöbbjén a cikkek hozzászólásainál pedig szinte mind azt olvasom, hogy mennyire utálják őt az emberek. Ahelyett, hogy büszkék lennének rá, hogy van egy magyar énekesnő, aki ilyen szépen tud énekelni, és aki sikeres lehet a világon, ami mellesleg Magyarország hírét is kicsit népszerűsítené a világban, a legtöbb magyar gyűlöli.

Linda új dala a Can’t Let Go nekem nagyon tetszik, megállja a helyét bármelyik amerikai slágerdal mellett. Soka az neheztelik, hogy Linda lefogyott, kiszőkült, és vélhetően nagyobbak lettek a mellei (eddig is jó volt ?), de szerintem az irigység beszél belőlük.

Te tudod kapásból a Magyar Himnuszt ?

Én igenis szurkolok neki, hajrá Linda. Ki tart velem ?


 

3 komment

Címkék: média celeb magyar hír sztár énekesnő

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr32172630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T 2007.09.21. 23:04:17

Én is drukkolok neki.
Ettől függetlenül a Himnusz-ügy rendkíül gáz volt, én tudnám...

T 2007.09.21. 23:05:19

bocs a v lemaradt

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.09.25. 09:21:40

Érdekes, hogy angol keresésekre csak nagyon kevés reklámoldal jön be (a MySpace oldala, az angol oldala, néhányan keresik az MP3-at stb.), nem úgy néz ki, hogy annyira befutott volna odaát.

Csak nálunk megy a reklám, hogy amerikai popsztár lett. Kábé ugyanez ment akkor is, amikor Kozsó utazott ki amerikai rocksztárnak - nem tudom hogy sült el, de szerintem nem jött össze neki.

Plusz Linda Kiraly anno azzal futott be nálunk, hogy "egy Amerikában befutott magyar származású sztár hazajött a producer papájával együtt".

Persze nem vagyok ellene, hogy népszerűsítse az országot, bár eléggé plömplöm ez a dal, ha lenyomja Britney-t hazai pályán, hajrá!
süti beállítások módosítása