HTML

Friss topikok

Kikerültem az Index.hu főoldalára

2007.09.06. 08:42 bellini

Tegnap egyik postommal, ami az iwiw-ről szolt kikerültem az Index.hu főoldalára.

Az úgy volt, hogy ... tegnap egész nap próbáltam az iwiw-et elérni, nem tudom hányszor adott error-t a böngésző, csak Firefoxban szoktam használni, mert Operában nem megy, legalábbis abba a verzióba amit én használok, explorer-t meg már 3 éve nem használok. Szóval a Firefox többszőr errort adott az iwiw-re, ráadásul a kereső sem működött nálam már egy hete. Kicsit mérges voltam, hogy nem működik, ezért megírtam a bejegyzést. Félreértés ne essék, én szeretem az iwiw-et, hasonló szolgáltalások közül ez tetszik a legjobban, de ha én szeretem ők is szeressenek.

A tegnap este nem voltam még előtt, így nem láttam, hogy kirakták a bejegyzést az index.hu főoldalára. Ma reggel felkeltem, bekapcsolom a gépet, láttam, hogy sok a hozzászólás, kicsit gyanús volt, mert máskor alig szólalnak hozzá az emberek a bejegyzéseimhez, megnézem a másnapi statisztikákat, leszakadt az állam: 4464 látogatom volt, az index.hu-nak köszönhetően. Kíváncsi vagyok, hogy mikor lesz még ekkora látogatottságom. Ha nekem egy nap alatt ennyi lett, akkor mennyi látogatottsága lehet Subba-nak, a Cuki blognak vagy a Webiztánnak.

2 komment

Címkék: blog web internet

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr48158578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikocka · http://kocka.blog.hu 2007.09.06. 16:54:10

iwiw nem lesz jobb addig amig komoly penzt bele nem nyomnak, de szerintem amig vissza nem hoz valamit a konyhara, addig nem is fogjak jelentosen javitani, inkabb csak hobbiszinten
süti beállítások módosítása