HTML

Friss topikok

Minden idők legértékesebb márkája a Coca Cola

2007.08.13. 19:08 bellini

Világszinten minden idők legértékesebb márkájává választották a Coca-Colat, ezt követi a Microsoft és az IBM, derült ki egy az Interbrand és a Business Week által készített felmérésen.

A Coca-Cola került ki győztesként a Top 100 Global Brands kutatás végeredményén, ahol az első tíz között hét márka az Egyesült Államokat képviseli, adja hírül a The Money Channel. A Microsoft a második helyen, míg az IBM a harmadik helyen szerepel.

A toplista első tíz helyezettje közé Európából csupán a Nokia és a Mercedes került be. A Toyota is bekerült az első tíz legértékesebb márkái közé, miután 2003-ban a 11-ik helyen szerepelt.

Európa a Top 100-ba német autóival, a francia L’Oreal, Chanel és Danone, valamint a Gucci és a Prada márkákkal képviselteti magát. Svájc a Nescafe, UBS, Nestle és Rolex márkáival büszkélkedhet, Nagy-Britannia a HSBC-vel, a Reutersel, a BP-vel, a Smirnoff-al és a Shellel került fel a listára. Hollania a Philips-el és az ING bankkal, Svédország pedig az IKEA üzletlánccal.

A toplista első helyezettje idén 65,324 milliárd dollárt ér, ez 3%-al kevesebb mint 2006-ban.

Szólj hozzá!

Címkék: toplista hír business érdekességek

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr86139156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása