HTML

Friss topikok

Külön utakon a két idegen: Szakított Ritti és Jamie

2007.07.30. 19:26 bellini

Egy év mesébe illő együttlét után a 2 idegen 1 esküvő fiataljai úgy döntöttek, inkább külön utakon folytatják tovább életüket. A hírt Ritti a Danubius Csili pénteki adásában jelentette be, s csupán azért ért mindenkit hidegzuhanyként, mert eddig minden megnyilatkozásukban bódult szerelemmel beszéltek kapcsolatukról. Oly annyira hittek egymásban, hogy a sajtónak rendezett, látványos ceremónia után ők hivatalosan is összeházasodtak. A szakítás lehetősége azonban, mint minden hétköznapibb módon megismerkedett pár esetében is, az első perctől „benne volt a pakliban.”

 

- Csodálatos egy évet töltöttünk együtt, de az utóbbi hetekben valami megváltozott – vallotta be Ritti. – Más férfit ismertem meg Jamie-ben, mint akire én igazán vágytam. Ha szerencsés az ember, akkor olyan párt talál, akinek minden tulajdonsága szerethető. Nos, én nem így jártam. Nem vagyok elkeseredve, s egy percig nem bántam meg, hogy jelentkeztem a játékba. Ilyen különleges élményekben valószínűleg sosem lett volna részem.

- Átalakult a kapcsolatunk – fogalmaz Jamie. – Szép lassan lecsengett az a felejthetetlen élménysorozat, amiben a Danubius Rádió által részesültünk. S a szürke hétköznapokba visszatérve, amikor már nem kellett interjúkra járnunk, nem jöttek hozzánk fotósok, az egész kapcsolat elveszítette a varázsát. Mariannban egy szerethető, kedves lányt ismertem meg, de az egy év alatt kiderült: nem teremtett minket egymásnak az ég.

Jamie és Ritti pár héttel ezelőtt költözött külön, de a fiatal feleség még lát esélyt arra, hogy a hirtelen jött szenvedély újra fellángoljon köztük. A csodaszép törökországi nászút, a nyeremény autó és lakás, mind mind csak emlékezteti majd őket az együtt töltött, tagadhatatlanul boldog hónapokra. A Danubius Rádió úgy döntött, ad még egy lehetőséget a szerelemnek. Ősszel ugyanis újra megrendezi a párválasztás mindennapinak nem mondható változatát, hátha a következő két ember tényleg egy életre megtalálja majd a boldogságot. 

Szólj hozzá!

Címkék: média magyar bulvár pletyka hír sztárok celebek

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr84128493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása