HTML

Friss topikok

Kiröhögtette magát Győzike

2007.07.07. 08:45 bellini

Tihany-Balatonfüred - A vízi mentőknek elsőként kellett partra szállítaniuk Győzikét (33), aki a 39. Nemzetközi Kékszalag Vitorlásverseny egyik indulója volt. A sztár ugyanis négy óra versenyzés után feladta a küzdelmet, mert tengeri beteg lett az ötös erősségű szél kavarta hullámok között. A showman szégyelli magát, amiért ő volt az első, aki kiszállt a versenyből.
 

Ötszáznyolc hajó indult el tegnap reggel 9 órakor a 39. Nemzetközi Kékszalag Vitorlásversenyen. Néhány hajó olyan sztárokkal a fedélzetén vágott neki a versenynek, mint Jáksó László, Csiszár Jenő, Hujber Ferenc, Bódy Sylvi, Kern András, Gáspár Győző és Fábry Sándor.

A vitorlásoknak ez arany idő, ám a hajóhoz nem szokott emberek ilyen időben úgy érezhetik, a halálukon vannak. A showman is így érezte magát, és bár egy ideig hezitált, feladja-e a versenyt, végül úgy döntött, mindenkinek jobb, ha ő biztos lábakon, a partról figyeli a mezőnyt.

- Egyiptomi nyaralásunk után ismét fogyókúrázni kezdtem, több mint egy hete alig ettem. Talán ezért is kavarodott föl hamar a gyomrom - nyilatkozta lapunknak a mentőhajóból kilépő Gáspár Győző.

- A hatalmas hullámok miatt állandóan becsapott a víz a fedélzetre, amitől talán megijedhettem, mert először nagyon ideges lettem, később pedig rohamaim voltak, és nem kaptam levegőt. Tihany után pedig már úgy éreztem, megfulladok, nem bírtam tovább, ezért segítséget kértem.

- A verseny első riasztásáról a rendezők értesítettek bennünket, Zamárdi és Tihany között kellett a rosszullétekkel bajlódó Gáspár Győzőt partra szállítanunk - mondta lapunknak Szedlák Péter, a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálat Egyesületének szolgálatvezetője.

A showmant a balatonfüredi kikötőbe szállították. - Borzasztóan szégyellem magam - suttogta. - Én vagyok az első, akit kihúztak. Ez nagyon ciki. De higygyék el, nem bírtam. Borzasztóan remegtem, és percenként nyúltam a zacskóért. Egy csepp folyadék nincs bennem, ki vagyok száradva.

Köztudott, hogy nem tudok úszni, a víztől is rettegek, az edzések során pedig nem volt ilyen szél, erre nem tudtam felkészülni - magyarázta, majd hozzátette: ezúton is elnézést kér mindenkitől, akinek csalódást okozott, ugyanakkor köszöni mindenkinek, aki segített neki.

blikk.hu

1 komment

Címkék: bulvár pletyka énekes botrány sztárok celebek

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr29113351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Stein (törölt) 2007.07.07. 09:17:22

Ez azt jelenti, hogy a hajójuk is kiesett? Lúúúzer. Buksi óta kifejezetten rühellem ezt a szerencsétlent.
süti beállítások módosítása