HTML

Friss topikok

Idegösszeomlás

2007.05.26. 08:58 bellini

 Idegileg teljesen kimerült és pszichiátriára került a NOX egyik tagja, Nagy Tamás (31). A táncost három hete már egyszer kórházba vitték rosszullét miatt. Most gyógyszerrel kezelik, altatják, és egy pszichiáter segítségével próbál rendbe jönni.
 

Pár napja egy vidéki klinika pszichiátriai osztályán kezelik Nagy Tamást a NOX-ból. A fiatalembert május 2-án, a Várturné hivatalos indítása éjjelén mentők vitték be a kórházba, azóta egyre kimerültebb és idegesebb volt.

- Nagyon magam alatt voltam akkor éjjel, és azóta is folyamatosan rosszulléti hullámaim voltak. Nem tudtam aludni, semmit nem tudtam pihenni, idegileg teljesen kimerültem. A producerünk, Rácz László unszolására végül eljöttem ide, hogy megvizsgáljanak, mielőtt újból mentőt kell hívni hozzám. Rögtön itt is fogtak, az orvos ugyanis közölte, ha a nyár végére nem akarok idegroncs lenni, akkor ki kell pihennem magam - kezdett bele Tamás fáradt hangon.

- Olyan gyógyszereket kapok, amelyek segítenek pihenni, relaxálni. Muszáj, mert ha nem vetem alá ennek magam, akkor bármikor, akár egy hét múlva, az egri koncerten lehetek rosszul. Egyszerűen van olyan, amikor már nem bírod tovább. Sajnos most egy koncertet le kellett mondanunk, de ha komolyabb baj történik, akkor veszélybe került volna az egész Várturné. És ezt nem tehettem meg! - jelentette ki Tomi, aki azt is elmesélte, egy pszichiáter is segít neki rendbe jönni.
A NOX énekesnője, Péter Szabó Szilvia (24) örül, hogy Tamás kivette ezt a kényszerpihenőt.

- Nagyon megijedtem, amikor felhívott, azóta is többször hívom, hogy érzi magát, mert aggódom érte. Remélem, hamarosan jobban lesz - mondta bizakodóan.

blikk.hu

Szólj hozzá!

Címkék: celeb bulvár pletyka sztárok hírességek énekesek együttesek

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr3587326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása