HTML

Friss topikok

Gáspár Laci Laky Zsuzsival furikázott

2007.12.12. 11:14 bellini

Gáspár Laci leforgatta legújabb videoklipjét az LGT Engedj el c. dalának feldolgozásából.
A klip témája nem mindennapi, Laci sofőrt alakít, méghozzá egy „könnyűvérű” lány sorfőrjét.
Laci az egyszerűnek semmiképpen sem mondható szerepre Laky Zsuzsit kérte fel, aki örömmel mondott igent.

„Egyáltalán nem volt könnyű helyzetben Zsuzsi, hiszen el kellett játszania egy luxus örömlányt, márpedig ez a szerep nagyon is távol áll tőle. Eddig egyetlen egyszer találkoztam Zsuzsival, de már akkor is nagyon belopta magát a szívembe. Nemcsak gyönyörű, de nagyon kedves lány, teljesen feldobta a forgatás hangulatát. Egy biztos, szöges ellentétben áll azzal a szereppel, amit el kellett játszania és amit mégis nagyon jól alakított. Örülök, hogy együtt dolgozhattunk, bízom benne hogy még lesz folytatása a történetnek – titokzatoskodott Gáspár Laci





















Az új videoklip Gáspár Laci napokban megjelent lemezéről, a Maradandók Tisztelettel c. albumról készült, melyen Laci régi nagy slágereket dolgozott fel és öntött mai formába. Laci azt is elárulta, választásuk azért esett az LGT dalra, mert ezt a felvételt hangszerelték át a legmodernebb verzióban, igazi „mai” hangzást kapott.





















„Tényleg rögtön igent mondtam, ennek a legfőbb oka, hogy nagyon szeretem Laci zenéjét és megtiszteltetésnek éreztem, hogy engem kért fel erre a szerepre. Annak ellenére, hogy hajnaltól hajnalig forgattunk, nagyon élvetem a forgatást, hiszen bár énekelnem nem kellett – azt meghagyom Lacinak – nem csupán egy statiszta szerepet töltöttem be. Játszanom kellett, főleg az arcommal, ami nekem egy merőben új feladat volt, de úgy érzem remekül sikerült. Öröm volt Lacival dolgozni.” – árulta el a szépségkirálynő.


Szólj hozzá!

Címkék: zene video celeb magyar énekes sztár videoklip megjelent

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr36261422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása