HTML

Friss topikok

Sanya és Brendon fáradhatatlan

2009.10.08. 11:19 bellini

A téli időszámításra való átállást szeretné megkönnyíteni a Comedy Central. Éppen ezért a magyar humorcsatorna az átmeneti időszakot, a nyert egy órát Sanya és Brendon poénjaival tölti meg. A két Susogós Maci október 24-én hajnali háromkor költözik a Comedy Central képernyőjére.

 

A magyar humorcsatorna két kultikus alakja, Sanya és Brendon eddig mindig véletlenszerűen bukkant fel a Comedy Central műsorán, hogy rövid bölcsességeikkel ajándékozzák meg a csatorna nézőit. Október 24-én hajnali háromkor az óra visszaállításától egy órán keresztül a Susogós Macik veszik át a terepet.

 

„Sosem értettem az óraátállítás lényegét, mindig azt mondják, hogy egy órával többet aludhatok. Szerintem ugyanakkor ezt az év bármelyik napján megtehetem. Anélkül, hogy állítgatnám az órát.” – elmélkedett Brendon.

 

 

Susogós Macik maraton a Comedy Centralon!

Október 24., 03:00

 

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv show

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr31436050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása