HTML

Friss topikok

Hajdú Péter elrabolta Sarka Katát Kárász Robitól

2008.10.30. 10:00 bellini

Csütörtökön Kárász Robira, a Mokka műsorvezetőjére kerül a sor a heti sztárszakácsok között. Vendégei meglepődnek a profi francia menün, sőt Hajdú Péter mintha még féltékeny is lenne: ugyanis bőrönddel és francia pezsgővel a kezében rabolja el feleségét, Sarka Katát a vacsoráról.

 

Kárász Robit, a Mokka műsorvezetőjét olyannyira érdekli a főzés, hogy még kedvenc tévés szakácsai is vannak: Jamie Oliver és Keith Floyd könyvei ott sorakoznak a konyhája polcán. És nem hiába, mert annyira különleges és finom menüt hoz össze, amilyet a vendégei elképzelni sem tudtak.  

 

„Mindent egy lapra tettem fel a menüt illetően, mivel a hét folyamán már nyilvánvalóvá vált, hogy mindannyian a magyaras ízeket kedvelik, én viszont egy franciás vonalat választottam, szerencsére bejött. A menü egyes fogásait már mind elkészítettem korábban is, de egyben nem tudtam, hogy fér bele az időbe, ezért előző héten lepróbáltam az egészet T. Nagy Tamás barátommal.””

 

Robi azért nem teljesen egyedül alkotott a konyhában, kislányai, Rozi és Anna is ott sertepertéltek körülötte. Franciás ízek jegyében készítették a vendégeket lenyűgöző vacsorát. A desszertként kínált créme bruilles Pataki Beának és Sarka Katának annyira ízlett, hogy a még a többiek maradékát is bekebelezték

 

Robi produkcióról is gondoskodott, saját maga mutatott be bűvésztrükköket. „Sokan hívnak a Hal a tortánba meglepetésvendégeket, én viszont úgy gondoltam, hogy magam gondoskodom a többiek szórakoztatásáról. Ehhez a kislányom varázsdoboza szolgáltatott hathatós segítséget. Egyszerű, bonyolult és vicces trükköket is bevetettem, mindent nagyon díjazták a többiek.”

 

 Az este végén azonban nem ő szolgáltatta a legmeglepőbb fordulatot. Megjelent ugyanis Hajdú Péter egy bőrönddel és egy üveg francia pezsgővel, és elrabolta Sarka Katát, hogy az este franciás varázsát felülmúlva egészen Párizsig repítse feleségét.

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 sztárok tv show celebek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr98740049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása