HTML

Friss topikok

Bódi Guszti kiborította Pantichin Edinát

2008.10.16. 12:13 bellini

Bódi Guszti nem kímélte Pantichin Edinát. A Hal a tortán minden napján a playmate melleit cikizte, míg végül vérig nem sértette a szép szőke lányt, aki Tóth Gabival a mosdóban, és Schobert Norbi vállán vigasztalódott.

 

Pantichin Edina szívvel- lélekkel főzött a vendégeinek, ennek ellenére nem aratott osztatlan sikert. Bódi Guszti ugyanis egész héten a melleit cikizte, majd végül vérig sértette a szőkeséget. „Én nem szeretem, ha egy nő csak magával van elfoglalva. Edina még a saját vacsoráján is fontosabbnak tartotta a kinézetét, mint azt, hogy a vendégeivel foglalkozzon. Három és fél órát váratott minket, amit pedig feltálalt, az egyszerűen nevetséges volt. Én nem túl gyakorlott férfi szakácsként is egy óra alatt összedobtam volna”-, szögezte le Guszti.

 

A hét során eljött az a pillanat is, amikor Guszti vérig sértette Edinát. „Közöltem vele, hogy lógnak a mellei. Erre ő hisztérikusan kivonult a fürdőszobába”, emlékezett vissza Guszti, aki azonban nem bánta meg, amit tett. „Én már az első pillanatban leszögeztem, hogy őszinte leszek, és senkit nem kímélek. Nem is tettem. De a hét végén Edina odajött hozzám, és megköszönte a véleményemet, és végül puszival váltunk el. Nem lettünk barátok, de nincs köztünk harag.”

 

Edina egy kicsit másként emlékszik a történtekre. „Nem vagyok egy sértődős lány, de eljött az a pillanat, amikor a sértegetéseit már nem tudtam hova tenni, és Schobert Norbi vigasztalgatott. Úgy érzem, hogy egy ideig igenis vettem a poénjait, de miután egész héten másról sem tudott beszélni, mint a melleimről, hát végül betelt a pohár. Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ha ennyire nem szereti a nagy melleket, mint ahogy azt hangoztatta, akkor miért beszél ennyit róla? Talán éhes disznó makkal álmodik?”

Szólj hozzá!

Címkék: tv tv2 sztárok tv show énekesek hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr50716762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása