HTML

Friss topikok

Lelkes Emese

2007.11.27. 23:28 bellini

Pár hete fut a TV-k képernyőjén a Buadpest Bank reklámja Zoltánnal és Emesével, ami szerintem hihetetlen jóra sikeredett. Zoltán a komoly banki igazgató (gondolom, hogy az a funkciója) és a mindig lelkes, nagyon optimista és igencsak öntelt de mégis szeleburdi Emese sztorija egy weboldalt is szült. Lelkes Emese, hisz mi más lenne a leányzó neve, immár honlappal is rendelkezik.

14 komment

Címkék: média blog reklám vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr66244946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bellini · http://doily.hu 2007.11.29. 00:08:04

Én a jópofaságára nyilatkoztam.

én 2007.11.29. 10:24:50

Eszméletlen jól néz ki az a csaj, úgy meg...nám hogy a füle kettéállna! Már a hangjától begerjedek, na és a szemüvege!

Bmisi 2007.11.30. 06:09:00

hm, nekem tényleg tetszik

Royka 2007.12.04. 10:56:40

A reklám nekem is tetszik, végre egy üde színfolt országunk borongós egén :) Egy kis mosolyt csal mindenki arcára, főleg ha minél több új ötlettel jelentkezik majd :)

Zolti 2007.12.04. 11:50:53

Lelkes Emese, lekesen brekeg emberekkel.

Royka 2007.12.04. 11:56:16

Hehe! Embereknek szeretne kedvet teremtve kedvesen szerepelve. Lelkes Emese! TE! kedves, helyes, pettyes csecses :) Szeretnek, mert lehet! Te kedvelsz engem? Nem? Neee! Szeretlek! Embereknek kegyeltje Te, szerelmem lehetetlen? Menj el! Nem perellek be! Lehet megjegyezlek, de lehet elfeledlek! Ezt kell tennem, nem lehetsz velem, nekem!

Lengyel Ferenc 2007.12.04. 12:07:49

Kedvence nem lehetek kedves Emese, mert nem ment el levelem, esemesem se. Szerencse nekem nem kedvezett, mert nem lehettem melletted. Tegezlek, mert kedves szemedben egy csepp levet nem leltem. Nem ment el eszem, tekergek melletted, kezem nem remeg meg. Gyere, elveszlek, lehet ezer gyermeked, ezeregy kedvesed. De velem kell lenned, mert velem szerettetteljesebb e retek, gennyes rettenet.

Royka 2007.12.04. 15:44:50

Ferenc! ne engedd el! szerezd meg! nekem se lehetne, de nem veszthetem el! lehet, egyszer szeretkezne velem, de elrejtene, mert nem kedvelem egyeste szerelmeket. Nekem nem lehet egy estet szeretkeznem, mert gyerekem lehet, mert levetkezek. Vehetek fel leplet, mely szerveket lefedne, de nem veszek, mert lehet megmenthetne szerves nedvemet esetleg.

Kelemen Elek 2007.12.04. 16:08:40

Emese Keble

Emese Keble, tenyerembe fektettve. Kedvesen kerekded, kellemesen feszes test.
Feneke, mely lebben, kecsesen, cseresznye szememben.
Cseresznye melyet lehelletem nedvezz be.
Kellesz nekem Emese, te kedves ember csemete, te szerelmem kelyhe.

Amorphis 2007.12.05. 09:58:05

Legalább kedvet kapnak tőle az álláskeresők,hogy érdemes minél több új ötlettel előállni!!!Szerintem nagyon jófej kiscsaj,legalább van egyénisége:)

Hot 2007.12.05. 15:29:07

Ennek fele se mese,mert ez itt a lelkes Emese:DDDD

kukacmalac 2007.12.06. 16:12:52

ez az egész egy marha jó ötlet, szüleimmel együtt nevettünk az egészen, de privátban csatlakozom az előttem szólókhoz, nem rossz az a csaj sem:D

félek 2007.12.06. 16:15:20

szájbavágós a honlapos képein is, ajánlom a diplomaosztósat:D www.lelkesemese.hu
süti beállítások módosítása