HTML

Friss topikok

Hajdú Pétert megcsalta a menyasszonya

2007.08.11. 10:04 bellini

Mennyből a pokolba. Röviden így lehet összefoglalni Hajdú Péter (32) legutóbbi két napját. Előbb eljegyezte kedvesét, a Miss Univers Hungary versenyen második helyezést elért Sarka Katát (20), majd nem sokkal rá megtudta: a szépség tiltott utakon jár, két hónapja csalja a tévés producert

Még csak pár napja, hogy Hajdú Péter és Sarka Kata hazatért az egyhetes ciprusi nyaralásból, ahová a szüleiket is magukkal vitték. A két család most először találkozott egymással, az egzotikus út pedig olyan jól sikerült, hogy a műsorvezető és kedvese még kint beugrott egy ékszerboltba, hogy kiválasszák a gyűrűket, amelyeket egy életen át viselnek majd. Kedd este egy romantikus fővárosi étteremben a leánykérés is megtörtént. Igent mondott” - küldte el rövid szöveges üzenetét Hajdú lapunk munkatársának.

Szerda este a lánykérés hivatalos formát is öltött: Hajdú egy albertirsai születésnapon Kata szüleitől is engedélyt kapott a menyegzőre. Boldogabb párt aligha lehetett elképzelni, mint ők. Az élet azonban kegyetlen volt, hiszen egy nap alatt megváltozott minden.

- Csütörtökön kaptam egy fülest, miszerint Katának hosszú ideje más társa is van - mesélte lapunknak megtörten Hajdú. - Természetesen megkérdeztem őt is erről, de azt mondta, ez nem igaz. Péntek reggel azonban megtört, és elárulta, nem én vagyok az egyedüli férfi az életében.

Hogy ki a titokzatos harmadik fél? Arról nem akart beszélni. Mindenesetre értetlenül áll az események előtt, s hiába keresi a magyarázatot.

- Nagyon megviselt a dolog! Egyelőre nem szeretnék többet mondani - tette hozzá elcsukló hangon.

blikk.hu

1 komment

Címkék: bulvár pletyka hír botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr38137372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

velorex-vezető 2011.09.11. 10:08:25

Most már elárulhatom: én voltam az. 60 éves vagyok, megviselt az élet, szegény is vagyok, de úgy érzem túl öreg már hozzám Kata, ezért szakítottam vele.
Legyenek a lángos képű Hajdúval boldogok.
süti beállítások módosítása