HTML

Friss topikok

Új asszonyt talált magának Gyôzike

2007.08.07. 09:55 bellini

Minden eddiginél súlyosabb válságba jutott Gyôzike és Bea asszony házassága. A rapper megelégelte, hogy nem sikerül kiengesztelnie feleségét, ezért úgy döntött, hogy továbblép. Gyôzi már meg is találta az ideális nôt, Ildikót, akihez évek óta szoros barátság fûzi.

Úgy tûnik, Gáspár Gyôzi nem ad több esélyt a házasságának. A rapper ugyanis már nyilvánosan csalja Bea asszonyt: egy ismeretlen szóke nôvel mutatkozik, és szemlátomást cseppet sem érdekli, hogy mit szól ehhez hites felesége. Információink szerint a showman mellett felbukkant szeretô egy hódmezôvásárhelyi lány. Meglepetésünkre Gyôzike egy percig sem tagadta, hogy barátságnál jóval több fûzi a szôkeséghez.

- Meddig könyörögjek még Beának, hogy hozzunk rendbe mindent, és adjon még egy esélyt? Betelt nálam is a pohár, egyszerûen belefáradtam. Pedig rengeteget köszönhet nekem: színvonalas életet biztosítottam neki, soha semmiben nem szenvedett hiányt. Nem beszélve arról, hogy ismertté tettem, nem kell dolgoznia és olyan ruhatára van, mint egy királynônek. És ez a hála?!
Ilyen elôzménywek után nem volt nehéz elcsábítani a rappert. Ildikó, a régi ismerôs gondjaiba vette a letaszított férjet.
– Összefutottam Ildikóval, aki azt mondta, hogy rám sem lehet ismerni, rengeteget öregedtem, teljesen tönkrementem az utóbbi évben. Kétségtelen, hogy az egészségemet is megviselte a sok veszekedés. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy új életet kezdek, mégpedig Bea nélkül. Ildi mellett boldog vagyok, és újra önmagam lehetek – nyilatkozta lapunknak Gyôzike.
Látszólag Bea asszony nem veszi komolyan Gyôzike legújabb nôügyét. Azt gondolja, hogy férje csak taktikázik, és csak ôt akarja bosszantani.
– Én is láttam Gyôzit egy idegen nôvel, de egyáltalán nem izgatom magam emiatt – mondta meglepôen higgadtan Bea. – Az a szôkeség semmivel sem csinosabb nálam, és pontosan tudom, hogy csak arra kell Gyôzinek, hogy féltékennyé tegyen.

Borsonline.hu

Szólj hozzá!

Címkék: média celeb magyar bulvár pletyka botrány sztár hírességek

A bejegyzés trackback címe:

https://bellini.blog.hu/api/trackback/id/tr98134198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása